maandag 21 oktober 2013

Algemene informatie Noorderwicht

In dit bericht leest u alles wat u weten moet met betrekking tot mijn praktijk.

Wat doe ik?
Ik ben een medium/paragnost en ik maak gebruik van mijn aangeboren gave.
In sommige gevallen gebruik ik ter ondersteuning van mijn gave;
psychometrie (dmv fotolezingen of het gebruik van voorwerpen)
kaarten, runen of een pendel.
Voor levensvragen, contact met overledenen en inzicht en advies in heden en toekomst kunt u bij mij terecht.

Kosten:
Voor een consult in mijn praktijk vraag ik u 50 euro te betalen voor maximaal 2 personen.
Een consult duurt zolang het nodig is, ik werk niet op tijd.

Voor een consult bij u thuis vraag ik u 60 euro te betalen voor maximaal 2 personen.
Dit is inclusief reiskosten.

Bij een reading mogen meerdere personen aanwezig zijn zonder extra kosten.
Wanneer er meer dan 2 personen een persoonlijke reading willen dan vraag ik hiervoor 20 euro per persoon extra.

Budget tip:
Speciaal voor de mensen met een kleine beurs en de mensen die liever eerst kennismaken met mijn gave: U bepaalt wat u betaalt!
Onder mijn bericht "Agenda" ziet u data van evenementen waarop ik te vinden ben.
Tijdens deze evenementen geef ik u graag een reading en vervolgens bepaalt u helemaal zelf welk bedrag u hiervoor kan of wilt betalen.

Online fotolezing:
Voor een online fotolezing vraag ik u om 15 euro over te maken. Vervolgens stuurt u mij digitaal een foto van de betrokken personen en daarbij uw vragen. U ontvangt hierop binnen 3 werkdagen een reactie waarop u vervolgens weer met wedervragen en opmerkingen kunt reageren. Hierop ontvangt u vervolgens nogmaals mijn antwoorden op uw vragen.

Contact informatie:
Website:    noorderwicht.blogspot.nl
E-mail:      noorderwicht@hotmail.com
Telefoon:  06-41985228

Het gastenboek vindt u onder: http://noorderzicht.123gastenboek.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten