maandag 28 oktober 2013

Magisch Samhain

Afgelopen zaterdag, 26 oktober, was ik met mijn dochter te vinden bij Magisch Samhain in Bourtange waar ik consulten heb gegeven. Vele mensen namen plaats aan mijn tafel voor een kaartlegging en sommigen kregen zelfs een glimp van mijn mediumschap te zien. Het was een zeer geslaagde dag en we hopen er volgend jaar weer bij te zijn!

Gratis fotolezing op 31 oktober 2013
Donderdag 31 oktober 2013 is het officieel Magisch Samhain.
Ter ere van deze bijzondere gebeurtenis wil ik iedereen die het nodig heeft een fotolezing doen toekomen. U kunt hiervoor via de mail een foto aan mij sturen met daarbij 1 vraag.
Mijn e-mail adres is: Noorderwicht@hotmail.com
Houdt u er rekening mee dat het maximaal een week kan duren voordat u een reactie ontvangt op de door u gezonden e-mail.





2 opmerkingen:

  1. ik heb geprobeerd te mailen maar ik krijg mission failed
    missqt29@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Na jaaaaaaren kom ik er achter dat u getracht heeft om mij te bereiken. Ik lag net in scheiding toen u dit schreef. Inmiddels ben wel weer actief. Je vindt mij op https://www.facebook.com/hetnoorderwicht
      Ik werk nog steeds volgens hetzelfde principe 😉

      Verwijderen